A balkonparasztság nem más, mint amikor a városi kispolgár úgy dönt, hogy paraszt lesz és ezzel a parasztok (értsd földművelő) parasztjává (értsd: tudatlan, a hozzáértés teljes hiánya nélkül okoskodó balfasz) válik.

Friss topikok

  • McTalaaltamSzaamiitaasomat: Nemcsakhogy utolsókból lesznek elsők, de elsőkből is lesznek utolsók: youtu.be/70UF82nysIU (2013.11.22. 18:29) Nem lesznek az utolsókból elsők

Tevével a tetü ellen.

2013.06.12. 22:01 Balkon Paraszt

Oké, értem én, hogy ami nem öl meg, az megerősít, és a pepperóni (vagy mi a franc) lehet, hogy ettől fog igazán csípni, de ezeket a narkós tetveket akkor is eltüntetem a kertből!

Nem elég, hogy a gombák ellen vívott csatában leveleink tucatjai vesztek oda!
Nem elég, hogy ezeket a leveleket most kezdtük el pótolni friss kacsainkkal!
Nem elég, hogy az édes napsugarak helyett csak a jegeseső "simogatta" virágainkat!
Nem elég, hogy a viharos szél derékba próbálta törni szárainkat!

tetu2copy copy.jpgtetu1 copy.jpg

Nem, mert most még ezek az ingyenélő tetvek is itt bandáznak a paprikák virágain!
A narancssárga törpe paprikán tegnap vettem észre a bimbókat és ma már ott sertepertélnek ezek az apró szörnyetegek ugyanúgy, ahogy a pepperónin is (megpróbálom most már következetesen így hívni).

Nem probléma, mert megvan ezek ellen is a tömegpusztító fegyver hála az orvosi egyetemnek, ami köztudottan káros az egészségre olyannyira, hogy még a pulmonológia verseny győztese is rászokik a cigire. Én már függő voltam amikor elkezdtem...

Szóval a lényeg, hogy már készül a biológiai fegyver, mégpedig minőségi tevéből.

WP_20130612_035.jpg

Ezt fogom felhígítani 1 lityóra és egyenesen a szemük közé spriccelni.

Egyébként nem katasztrófa a helyzet, mert a paprikákon kívül mindenki nagyon jól érzi magát, sőt a 100&1000 (a nevét a terméshozamáról kapta) akkorát nőtt, hogy amikor legutóbb kimentem már a harlem shakere gyakorolt. Sztem még nem tudja, hogy már nem vicces.

(Megpróbáltam feltölteni ide az animgifet, de a blog.hu megint hátráltatja a minőségi blogolást és ráadásul twitteren sem válaszolnak.) 

Sőt, a fürtös is nagyon belehúzott, ahogy az ökörszíven is megjelentek az első virágbimbók, de ha jól láttam, már a fekete is hozza a sajátját, szóval működnek a palánták, legyökerezték és most jól belehúznak.

WP_20130612_027.jpg

Amúgy ebben az egész tetű dologban az az érdekes, hogy kb egy rovar nem járt még a kertben és a földicseresznyém, amiről majd később írok nem önporzó, szóval kell majd szereznem egy házi méhet is valahonnan.

Címkék: kert fürtös palánta macskapöcse tetü vérfogfolyni hárboú ökörszív

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balkonparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr885357906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása