A balkonparasztság nem más, mint amikor a városi kispolgár úgy dönt, hogy paraszt lesz és ezzel a parasztok (értsd földművelő) parasztjává (értsd: tudatlan, a hozzáértés teljes hiánya nélkül okoskodó balfasz) válik.

Friss topikok

  • McTalaaltamSzaamiitaasomat: Nemcsakhogy utolsókból lesznek elsők, de elsőkből is lesznek utolsók: youtu.be/70UF82nysIU (2013.11.22. 18:29) Nem lesznek az utolsókból elsők

Szabadságot a palántáknak!

2013.07.03. 15:51 Balkon Paraszt

A vizsgaidőszak végével eljött a nyár és a szabadság, így gondoltam végre megadom ezt én is a növényeknek. Főleg annak a háromnak volt rá ordító szüksége, akik ráadásul már terméssel is megajándékoztak illetve a földicsresznyét helyeztem még tanuvédelmi program alá.

Szabadítsátok ki Parit!

A terv:

Mint minden rendes akció ez is egy jól átgondolt, tökéletes tervet kíván. Maga a tervezés folyamata roppant gyorsan ment, mivel egy BalkonParaszt az átültetés képességével születik. 

Az előkészületek:

Ezt a részt nem ecsetelem túlságosan, mert ez nem egy barkács blog, szóval legyen annyi elég, hogy a láda alját megfúrtam és kibéleltem takaró fóliával és utána földel.

A kivitelezés:

Hát ez volt az igazán nehéz feladat. Nem egy emberes meló (szerencsére Onedin Kapitány segített) és roppant finom, begyakorolt kézmodulatokat igényel. Ezen kívül egy rendes tüdőre is szükség van, mert annyira feszült maga a folyamat, hogy muszáj visszafolytani a levegőt.
Annak ellenére, hogy ezekkel mind rendelkeztem még így is sok volt a veszteség, mert a három növény gyakorlatilag eggyé vált a a börtönládával, aminek az lett a következménye, hogy a gyökérzetből bőven lett veszteség, de túl fogják élni.

WP_20130628_009.jpg

A rehabilitáció:

Miután kiszendvedtük a a növényeket a börtönből már csak átkellett helyezni finom a megágyazott ládába és szépen körbe tölteni földel.

WP_20130628_012 (1).jpgWP_20130628_018.jpg

A végerdemény nagyon békés és nagyon menő! Örülök, hogy végre ténylegesen használatba került a gombaölő ládám.

A tanuvédelmi program:

Ahogyan a videóban is említem azért volt erre az akcióra szükség, mert leginkább darazsakat vonzottunk a kertbe, ami meg jobban szereti a sört, mint a virágokat, úgyhogy elmenekítettem Narniába, ahol levetkőztettem róla a levendula álcát. A gombát ott hagytam, hátha segít a dolgon.

A Kertből való kimenekítésben segítségemre volt Songoku és a Paraszt Nebuló is, de ennek ellénre is lett törés az egyik növényen, amit azért elég jól sikerült legipszelnünk.

Címkék: kert földicseresznye átültetés OnedinKapitány BalkonParasztLáda Songoku ParasztNebuoló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balkonparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr65389239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása