A balkonparasztság nem más, mint amikor a városi kispolgár úgy dönt, hogy paraszt lesz és ezzel a parasztok (értsd földművelő) parasztjává (értsd: tudatlan, a hozzáértés teljes hiánya nélkül okoskodó balfasz) válik.

Friss topikok

  • McTalaaltamSzaamiitaasomat: Nemcsakhogy utolsókból lesznek elsők, de elsőkből is lesznek utolsók: youtu.be/70UF82nysIU (2013.11.22. 18:29) Nem lesznek az utolsókból elsők

Járt nálam egy paraszt nebuló, miközben robbanékony természetűvé vált a paprika.

2013.05.27. 19:19 Balkon Paraszt

Tegnap este meglátogatta a gazdaságomat egy paraszt nebuló és azonnal ki akart oktatni!
Nem értem én ezeket, azt hiszik, hogy azért, mert tanítják nekik azt, ami egy igazi parasztnak a DéeNeSébe van kódolva egyből jobban tudnak mindent.

Előszöris nekem esett, hogy azok a levelek, amiket lekacsoltam nem is kacsok voltak.
Mondtam neki, hogy tudom de valamivel be kellett mutatnom ezt a folyamatot az olvasóknak.

Ezután fogta és letépte a legalsó leveleket!!!
Azokat, amiket én eddig simogattam és becézgettem, gondolván, hogy minden rendes paradicsom a mai divatnak eleget téve alulról építkezik.
Hát nem! Az enyém már nem tud olyat.
Köszönöm!

Majd végül flgemán beszúrt egy olyan kérdést, amit még most sem tudok hova tenni:
"Hova akarod ezeket felfuttatni?"

Hát mégis hova? Hovaaaaa? A végtelenbe és tovább!

Na mindegy, a lényeg, hogy a paprikák nagyon beindultak!
Olyannyira, hogy az egyik egészen pontosan rakétának képzeli magát:

raketa.jpg

(A kép jobb felső sarkában látható a kilövő állomás.)

Sőt megjelent az első fürtös paradicsom bimbó is, miközben a balkon és a lugas típusú is pumpálja az anyagot a saját gömbjeibe.


Itt is van róluk egy végtelenül gusztusos montázs.
Bal alul a balkon paradicsom rogyásig, jobb felül pedig az első fürtös bimbó.

montazs.jpg

Update:

Kihagytam a lényeget!
Miután ez a drága paraszt kioktatott, a sors megbosszulta, és amikor felegyenesedett az én drága leveleimmel a kezében, jól beverte a fejét a légkondiba! Olyan hevesen szitkozódott, hogy a macskapöcsék most már biztos bazi erősek lesznek!

Címkék: fürtös julianus lugas kacs kacsolás balkonparadicsom TVpaprika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balkonparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr415320924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása