A balkonparasztság nem más, mint amikor a városi kispolgár úgy dönt, hogy paraszt lesz és ezzel a parasztok (értsd földművelő) parasztjává (értsd: tudatlan, a hozzáértés teljes hiánya nélkül okoskodó balfasz) válik.

Friss topikok

  • McTalaaltamSzaamiitaasomat: Nemcsakhogy utolsókból lesznek elsők, de elsőkből is lesznek utolsók: youtu.be/70UF82nysIU (2013.11.22. 18:29) Nem lesznek az utolsókból elsők

Gazdaság fejlesztés: III. rész: a legmenőbb terasz a városban!

2013.06.03. 21:41 Balkon Paraszt

Megtörtént a beültetés!

Hál' Istennek volt mibe. Összesen egy miagecit és egy kisebb cserepet kellett vennem és ezt is a szentendrei gazda boltban, ami így összesen egy ezresbe fájt.
A hervisben lehet még hasonló áron kapni ezeket, de bárhol máshol néztem egy 80 centis láda 3 rongy(!!!) körül volt. Azért az elég pofátlan egy fröccsentett semmiért.


De ez még nem a vége, mert ugye kellett több, mint 50 lityó virágföld is és mivel biztosra mentem vettem 100-at (nem is maradt sok belőle).
Ez a tétel 2 x 710 forint, ami sztem elég baráti. Reméljük a föld is szoros barátságot köt majd ezekkel a gyökerekkel a teraszon.

WP_20130603_016.jpgÉs még mindig nincs vége a kiadásoknak, ugyanis úgy gondoltam, hogy az én gazdaságom már egészen biztosan dübörög ezért vettem még réz valamit is gombák ellen, mert azt mondják, hogy ha árad a Duna akkor az kell a paradicsomoknak. Hát jó, 180 Ft volt 18 gramm.
Olyasféle prevenciós jelleggel kell adni 10 liter vízhez.

WP_20130603_015.jpg

Ami viszont minden pénzt megér (ez egy roppant nagy hazugság), az a képeken látható.
Egészen biztos vagyok benne, hogy ez a terasz lesz idén Budapest legmenőbb terasza, főleg, ha minden palánta megnő majd bő 2-3 méter magasra és rogyásig lesz színes bogyókkal.

(Egyébként a képen az is látszik, hogy mennyivel menőbb már most, mint a földszinti kertek.)

WP_20130603_012.jpg

Most már csak hátra kell dölnöm és várni, hogy legelhessek erről a 20(!) palántáról, ami szépen elfért a kertben annak ellenére, hogy nagyobb miagecikbe pakoltam őket.
Minden okoskodó paraszt (a valódiak) egyöntetűen azt mondta, hogy jó sok föld kell a pariknak. Hát meglátjuk, adok két hetet hogy utolérjék a lugast és a fürtöst.

Meg kell említenem Onedin Kapitány segítségét, aki ügyesen adogatta az üres ládákat és számon tartotta, hogy melyikbe melyik palánta megy. A végén még belejön a föld művelésbe a tengerész...

Címkék: kezdetek ültetés prevenció miageci OnedinKapitány

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balkonparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr355342656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása