A balkonparasztság nem más, mint amikor a városi kispolgár úgy dönt, hogy paraszt lesz és ezzel a parasztok (értsd földművelő) parasztjává (értsd: tudatlan, a hozzáértés teljes hiánya nélkül okoskodó balfasz) válik.

Friss topikok

  • McTalaaltamSzaamiitaasomat: Nemcsakhogy utolsókból lesznek elsők, de elsőkből is lesznek utolsók: youtu.be/70UF82nysIU (2013.11.22. 18:29) Nem lesznek az utolsókból elsők

Gazdaság fejlesztés II. rész: gyermek beszerzés

2013.05.31. 14:58 Balkon Paraszt

Ott kell kezdenem, ahol abba hagytam: leütöttem 6 palántát a vaterán.

Elmentem Kistarcsára a 2 fekete/kék paradicsom palántámért és egy emberölő paprikáért.
Az öreg nagyon jó arc volt, rögtön beszélgettünk is egy-másfél órát a paprikáktól az emberi butaságon keresztül az ausztrál orvosok életmódjáig, majd a végén kaptam tőle egy ajándék sárga koktélparadicsomot. Remek!

(Később fontos lesz, hogy vettem nála még másik 4 feketét és egy trinidadot, de nem saját felhasználásra).

Ezután bepattantam a verdába és elindultam Zuglónak a másik 3 palántámért.
Odafele már éreztem, hogy nem lesz minden rendben, mert a szintén végtelenül szimpatikus, szintén nyugdíjas hölgy pofátlanul jó áron adja a különlegesebbnél különlegesebb palántákat.

Igen. Elfogott a shoppingláz! Talán még soha nem történt velem ilyen! Még akkor sem, amikor volt rendes fizetésem... De most!
Beszabadultam a kertbe, mint egy Y generációs zombie az Apple store-ba!

Minden kellett!
Kellett törpe, körte, óriás, szivárvány, narancssárga, sárga, rózsaszín, henger, gömb, ökörszív...

A vége az lett, hogy ~10 perc alatt összeszedtem 15 palántát és kaptam egy édes törpe paprikát ajándékba.

Most kicsit úgy érzem magam, mint a dagi, aki nem gondolt bele, hogy mi lesz, ha megeszi még azt a levél mentát is. (kereken az 5. perc)
Talán jogosan, mert ennyi palánta bizony nem fog elférni a kertben...

WP_20130531_007.jpg

Szumma 25 palánta van a képen az elültetett haton kívül.

Ebből mindössze 5 db az, amit nem magamnak vásároltam, de ez nyilván élhetetlen.
Szóval nagy fejtörést fog okozni, hogy kiválogassam azokat, amiket valóban megtartok.
Már fáj a szívem mondjuk az óriás rózsaszínért, de pl. az pont az az, amelyiknek nagyon sok föld kell, szóval megy ajándéknak. :(

Címkék: fekete bevásárlás vatera palánta trinidadscorpion

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balkonparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr765337535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása