A balkonparasztság nem más, mint amikor a városi kispolgár úgy dönt, hogy paraszt lesz és ezzel a parasztok (értsd földművelő) parasztjává (értsd: tudatlan, a hozzáértés teljes hiánya nélkül okoskodó balfasz) válik.

Friss topikok

  • McTalaaltamSzaamiitaasomat: Nemcsakhogy utolsókból lesznek elsők, de elsőkből is lesznek utolsók: youtu.be/70UF82nysIU (2013.11.22. 18:29) Nem lesznek az utolsókból elsők

Szüret, Tragédia és Ármány. Part II.

2013.06.27. 19:04 Balkon Paraszt

Előszöris: többen kifejezték aggodalmukat a gazdaság válságos állapotával kapcsolatban és felajánlották segítségüket, de mindenkit sikerült megnyugtatnom, hogy csak 1 db palánta sérült az évszázad viharában.

Mindenesetre köszönöm a felajánlásokat, de továbra sem fér el több palánta a kertben és bízom benne, hogy a sárga körteparadicsom is, aki megfeleződött előnyt kovácsol ebből a helyzetből és szuperkacsokkal újra építi életét.

Szüret:

Erős paprika és paradicsom is leesett a tányérra.
A csípősből egyből négyet is lekaptam, ezek közül volt, ami már talán két hete is érett lehetett és volt, ami még nagyon friss volt.
Arra a következtetésre jutottam, hogy amit korábban szedtem le erősebb volt. Ez nem is ennél a paprikánál lesz fontos, mert az ég világon senkit nem lehet majd kiüldözni vele a világból, de a Trinidad Scorpion Butch T nem szeretném, ha veszítene majd az erejéből.
Szóval végső következtetés, hogy nem szabad a palántán érlelni, ha már készen van a gyümölcs.

És akkor most jöjjön Lugasunk első paradicsoma.
Viszonyítási alap: tegnap volt szerencsém olyan brazil marhát enni, ami után komolyan elgondolkodtam, a BalkonMarha tenysztésről. Az ember azt gondolná, hogy ahol ilyen marhát szolgálnak fel ott a paradicsom is kiváló... és igen az lett volna, ha előtte nem kóstolom meg a saját termésemet.
Szóval a lugasom díjnyertes paradicsomot terem. Nem azt az édes fajtát, amit a koktél hoz, hanem az igazi lecsó paradicsomot, azt, amit a zsíros kenyér mellé lehet harapni, miközben a szomszéd balkonra fröccsen a leve.

lugaskezdet.jpg

lugasfürt.jpg

lugas1.jpg

Elégedett vagyok vele. Megdícsértem és holnapra már hozza is a következő bepirosodott gombócot Fürtössel együtt.

Ármány:

Muszáj vagyok valami trükkhöz folyamodni a földicseresznye ügyében, ugyanis ide az ötödikre egy részeg méh vagy kokós dongó nem hajlandó felzaklatni magától és mivel nem önporzó a drága kicsit kénytelen voltam feltúrbózni.

Illat és szín:
Kaptam asszonypajtitól két csokor levendulát, amit fel is tűztem a karókra, hogy illatozva messziről is ide csalogassa azokat a szőrös repülő ecseteket. Lila.

Szín és hívogató környezet:

Szintén asszonypajtitól kaptam egy kertitörpe-önöntöző-gombát, amit bele is döftem a földbe, hogy ezzel is szimpatikusabbá tegyem az idetévedő melósoknak. Piros és sárga.

WP_20130626_003 copy.jpg

Hja igen. Biztos, hogy nem fogom én elvégezni azt a melót mindenféle különlegesen finom ecsettel, amire rovarok garmadája van kiképezve. Ha nem jönnek be ezek a trükkök akkor majd többet megyek piknikezni és viszem magammal ezt a két palántát is. Amúgy meg Onedin Kapitány állítása szerint már meg lettek környékezve a virágok, hát reméljük, hogy igaza van.

Címkék: kezdetek kert földicseresznye lugas macskapöcse OnedinKapitány

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balkonparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr215380942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása